مهریز " " خبرنگار یزدفردا :بانک مسکن 20 میلیون تومان به کسانی که قصد احداث و نوسازی واحدهای مسکونی در بافت های فرسوده شهر مهریز را دارند اعطا خواهد کرد.
در جلسه ای که به منظور رسیدگی به اعطای تسهیلات به بافت های فرسوده مهریز با حضور فرماندار ، مدیران بانک مسکن استان و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد قرار شد بانک مسکن 20 میلیون تومان به کسانی که قصد احداث و نوسازی واحدهای مسکونی در بافت های فرسوده شهر مهریز را دارند اعطا کند.
فرماندار مهریز در گفتگو با خبرنگاران گفت : شهروندانی که در بافت های فرسوده شهر یا به عبارتی در محلات قدیمی مهریز شامل محلات مهرپادین، بغدادآباد،استهریج، منگاباد و مزویرآباد زندگی می کنند و متقاضی احداث و نوسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده شهر هستند در صورتی ملک آنان دارای سند مالیت بوده و از شهرداری پرواته ساخت بگیرند، بانک مسکن مبلغ 20 میلیون تومان وام ساخت مسکن را به آنان اعطا خواهد کرد.
در ادامه این جلسه نیز تفاهمی بین شهرداری ، شورای شهر و فرمانداری مهریز ایجاد که بر اساس آن شهرداری صدور پروانه ساخت را رایگان در اختیار شهروندان متقاضی ساخت واحد مسکونی در بافت های قدیمی قرار دهد.
مدارک مورد نیاز : پروانه ساخت که رایگان صادر خواهد شد و سند مالکیت که شخصی باشد.
گفتنی است 1 میلیون تومان وام برای تخریب و 19 میلیون تومان برای ساخت واحد مسکونی اعطا خواهد شد.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا